Min lördag.

Jo, men visst körde vi på en dubbel denna helgen! Jag, Lisa, Erika & Emma festade hemma hos Emil Johansson med en massa grabbs på lördagen. Sen tog jag, Lisa & Erika tåget till Kristianstad medans de andra åkte bil. Sjukt ruttet att jag sa att jag var 19 år och fick betala 47 spänn, och Lisa sa att hon var 18 och att hon hoppade på i Bromölla och fick betala 16 kr! Smällar man får ta när man inte kopplar in hjärnan :p

I Kristianstad var det inte mkt röj tyckte vi (kunde bero på att vi var där rätt tidigt, men det fattade ju inte vi då..) så vi gick och köpte mat och sen åkte vi hem! Haha. Sjukt onödigt att betala 100 kr inträde på Banken för att vara där i 10 min, sen åka hem.. (?) Men ja.. också smällar man får ta ibland xD


     

     



     

     




Där har ni lite att titta på! xD PUSS,


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0