Nu flyr jag!

Kort skoldag idag, företagsekonomi mellan 9 - 10 och sedan Matte B mellan 10 - 11. Fast från och med nästa vecka ska matten ligga mellan 11 - 12, vilket innebär att jag har ett hål mellan 10 - 11. Då är ju frågan; hur fördriver man en hel timme i Bromölla? Helt själv? Usch, jag är sur.

Nu har jag precis fått i mig lite mat (som jag lagade, alltså var det jättegott!) och nu ska jag packa ihop lite kläder sen tar jag min gula fara och kör upp till Växjö och flyttar in hos Sandra över helgen! Hon pluggar ju till Engelska-lärare där. Så vi ska shoppa lite idag och fiiiika. Sen kommer Hanna med tåget vid 22-tiden ikväll och imon blir det partyparty! :D Sen kör jag hem på söndag, vid lunch nångång tror jag. Så ni får ha en toppen-helg allihop så hörs vi på söndag!

PUSS,

     

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0