Onsdag och ledig.

Godmorgon! Det blev ett litet impuls-besök hos Basse inatt. Körde dit vid 22 igår.. Sådär nödvändigt. Så jag kom typ nyss hem därifrån och nu ska jag äntligen titta på det nya avsnittet OTH som har väntat på mig hela natten! Fick ju offra det igår för Mr B.. Men nu så, som jag har längtat! Efter det ska jag börja röja utanför mitt rum. Vi har ett typ 'mellanrum' mellan mitt rum och det som var Emils rum innan, som numer ska vara gästrum. Och detta 'mellanrum' behövs målas osv så jag tänkte vara duktig och ta tag i det idag hade jag tänkt :)

Vi hörs senare,

Kommentarsfält
Skrivet av: sandra

du ligger i lä när vi snackar spontan besök min kära ;D hahaha

2008-09-10 @ 21:21:06

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0