Price of fame,

Sitter här hemma nu (fast jag egentligen skulle varit i skolan och haft Företagsekonomi.. fyy på mig) och tittar på ett program om Britney Spears och hennes karriär & sammanbrott & barn & giftemål & paparazzis och många tusen saker till. Och jag avundas inte nånting, faktiskt. Det är ju det livet man drömmer om som liten, att vara popstjärna och ha massa pengar och vara jättekänd. Men fan vilken tur att man inte uppfyllde de drömmarna! Haha. Kvinnan har för fan kameror upp i ansiktet dygnet runt! Stackarn får ju aldrig vara ifred och media & press bara letar fel och antecknar varenda misstag hon gör. Inte konstigt att hon gjort som hon gjort och blivit som hon är. När ska folk börja tänka? Usch ja.

Rätt tom på ord och fantasi idag. Meningslöst inlägg, med andra ord. Har jag förresten berättat att jag en gång hittade världens största Karl-Johan-svamp?


Haha :)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0