Samsung är min nya favorit!

Hej hej hallå.

Håller just nu på att skicka över lite låtar från min gamla mobil till min jättegamla mobil. Haha. Det är en Samsung som jag hade innan jag skaffade min röda. Men jag är så trött på SonyEricsson så jag vill ha förändring. Då kom jag på den brillianta idéen att leta upp den mobilen! :D Och den gick aldrig sönder heller, den var helt enkelt bäst. Så nu ska jag ha den tills min gråa kommer hem från sin rehab. Och när den går sönder för 5:e gången ska jag skaffa mig en ny! Vad ska vi tro.. 3 dagar efter jag fått tillbaka den? :)




Såhär ser det ut hos mig just nu.





Får ju inte glömma att jag varit riktigt duktig idag. Typ såhär duktig:

+ att ser ni hur tomt det är utanför mitt rum nu? ;) Bilder kommer!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0