Some pics,


Hittade några roliga foton från förfesten hos Frida för ett tag sedan! :D



Catrin, Vickan & jag. På glatt partyhumör!



jag & herr Gertsson


Jag, Erika, Frida & Emma




Ikväll ska jag spela match! Kl 18.30 möter vi Svängsta på konstgräsplanen på Svarta Led.. och varför vi ska möta dom där, på den planen, det förstår jag ju dock inte? (?) Men Svängsta ville det, så whatever. :p Och satan vad vi vinner ikväll! Visst, Vick?

KAN NÅGON GE MIG 3500 KR??!?!! JAG BEHÖVER DET, JAG VILL HA DET, OCH JAG TÄNKER SKAFFA MIG DET!

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

varför just 3500? varför inte slå på stort och typ säga 120000 så är vår resa fixad ;) haha

2008-09-23 @ 15:30:13
Skrivet av: Nitania

Söta biler! Vad ska du med 3500 till? Jag önskar att jag hade de pengarna ;)

2008-09-23 @ 15:33:43
URL: http://nitania.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej! För ett tag sedan blev jag medlem på GratisMakeUp. Man samlar poäng till en presentkort från Kicks. Det är helt gratis, annars skulle jag inte vara medlem, men betalar inte ens frakt, ingenting!. För att få ett presentkort brukar man värva vänner, besöka hemsidor osv. till slut när man har fått 400 poäng så får man presentkortet. Och om du blir medlem får du 50 poäng. :D

Klicka på länken för att bli medlem :)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1172



:D

2008-09-23 @ 15:38:00
Skrivet av: Victoria

Nu KÖR VI !

Nu krossar vi dem !

2008-09-23 @ 17:17:03
URL: http://victoriaae.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0