ååå imorron när jag vaknar och drar upp min rullgardin, då känner jag att jag inte vill va meeee...

...de är de bästa jaaa veeet!



Haha :D

Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

sött att jag sjunger: haven och vinden. När det ska vara havet. fan vad illa. Emmas stämma är med stark! Bra film ;)

2009-04-20 @ 10:21:35
Skrivet av: malin

hahahah fyyfan allt jag har att säga är tack och adjö godnatt <3

2009-04-20 @ 17:38:02
Skrivet av: emmie

detta kan nog vara det värsta jag har sett och hört. haha. sweet;)

2009-04-20 @ 22:21:14
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

Marielle - du säger inte alls haven och vinden. Du sjunger "HAMEN åå vinden åå doft av kalifoool.." Haha :D

2009-04-20 @ 22:34:51
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0