Jag har hållt i Andreas Carlssons VISA-kort! Coolt.



Anderas Carlsson var nyss och hälsade på mig på Preem! Han köpte lösgodis för 110 :-



Han: Hej, den där ska lämnas tillbaka. (en film..)
Jag: Okej.
Han: Får du stå och jobba i påsk?
Jag: Jajamen, hela helgen.
Han: Aj då.
Jag: Ja, men det är fina pengar! ;)
Han: Ja, jo det är klart.. Glad påsk!
Jag: Tack, detsamma!


Sen gick han sjungades ut ur butiken tillsammans med sonen och gled iväg i sin Peugeot!


Kommentarsfält
Skrivet av: jenna

Jasså han var nere i sbg igen. Träffade honom på vapiano för någon månad sedan och han kände igen min dialekt och berättade att han brukade vara där nere hos en polare. Han är en trevlig prick =)

2009-04-11 @ 19:21:26
URL: http://magnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Elin

hahah fan va kul!

Jag flög hem i samma flyg som honom idag! undra vad han gjorde nere i blekinge!!

2009-04-12 @ 21:45:56
URL: http://eliio.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0