Barockspegel


bild lånad av blocket.se

Typ en sån här spegel tänker jag mig i min kommande walkin-garderob. Eftersom det mest bara är snedtak i rummet så kan jag inte ha en spegel som sitter på väggen. Fast egentligen inte riktigt en sån här ändå, utan jag ser framför mig en oval med guldig kant. En sån antik, klassisk. Förstår ni? Ingen som möjligtvis vet vart man kan hitta en sån? :)


Kommentarsfält
Skrivet av: Mallan

gallerix i nova lund, jag dog en aning när jag såg speglarna där!

2009-12-14 @ 13:24:16
Skrivet av: Frida svarar:

Åh, TACK BRALLS! Då får det bli en tripp ner till Lund snarast möjligt då! ;)

2009-12-14 @ 14:14:30
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Mallan

NEMASSs ;D

2009-12-15 @ 00:25:23

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0