Blurr

Oj oj oj. Så dåligt det varit på denna fronten idag. Har jobbat nu till 17 och därefter var jag tvungen att springa några ärenden på stan åt mami, eftersom hon och pappa åkte till Estland idag och säljer ett av företagen vi har där. Så lite jul-ansvar hamnade plötsligt på mig, hur nu det ska gå. Men jo, jag fixar det nog :) Men som tur väl var ringde vi in vår förra städerska så hon kommer och julstädar här imon, så det slapp jag iaf. Tack och lov. Nåja, ska bara få i mig lite mackor (vad äter man annars när man är hemma själv?) sen återkommer jag! :)



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0