Christmas cupcakes

Hellu. Julbaket blev lyckat, inte minst mina söta cupcakes som var delicious! Lätt årets favorit. OCH OM JAG HADE HAFT NÅN TYP AV KAMERA SOM FUNGERAR SOM DEN SKA SÅ HADE JAG JU KUNNAT FOTA DESSA SÖTA SKAPELSER, men tyvärr. Allt jag hade i kameraväg gav upp idag. "Synd att vi redan har köpt alla dina julklappar." följt av ett litet hånskratt var pappas kommentar. Thank's..

Nåja, det var iaf dom här vi gjorde. Och receptet hittar ni här. Prova!



Das was alles für heute. Bis morgen, tschüss! (Haha, va? Vart fick jag det ifrån?!)



(Jo, en parantes till bara. Sen när var det okej att kommentera anonymt i min blogg när man är min vän? Är man inte mer vuxen än så? Jag trodde det.)


Kommentarsfält
Skrivet av: Sandra S

duuuuu, jobbar du imorron ?:) (min mob funkar inte, så svara till den, men jag får skriva här x)

2009-12-18 @ 10:55:31

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0