Datorlös + sysslolös = kli i fingrarna

Eftersom min dator krashade och mammas inte är så väldans rolig att sitta vid (plus att hon ska ta den med sig nu vid 14..), då jag inte har några foton eller annat här, så beslöt jag mig för att starta ett nytt projekt. Jag måste ha något att pyssla med för annars börjar jag klättra på väggarna. Har varit ledig ända sedan i torsdes (!) och när hände det sist? Och när kommer det hända igen? Jobbar imon men är ledig fredag igen. Sjukt najs! :) Nåja, tillbaks till min projekt. Jag vet inte hur mycket jag ska satsa, en helrenovering eller bara en upprustning? Jag låter bilderna nedan tala för sig själva:









Ja, som sagt; datorlös! Vi hörs när min baby vaknat till liv igen :)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0