Design pillidill

Har suttit och pillat lite med designen nu. Inga radikala förändringar direkt, men det där äckliga 'roströda' temat är borta iaf, och är nu ersatt med svart färg. Enkelt och snyggt! Ja, en ny signatur-bild trollade jag fram också.

När jag var i Kalmar i helgen köpte jag lite grejer för mina naglar inne på Kicks. Jag vet inte vad dom håller på med, mina naglar, men de senaste åren har dom trotsat mig totalt. Dom har blivit skitfula rent ut sagt. Söndriga och svaga. Så jag köpte två olika sorter, ett typ lack och en creme, som stärker nageln och en nagelbandsolja. Nu ska det odlas Hollywood-naglar! ;)


Ja, ni ser ju själva. Det är inte så mycket att hänga i julgranen..


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0