Du har viljan att bli större, här är du redan stor.

Jaha, då var dagen slut. Dags att säga godnatt. Och hoppas på en mindre dramatisk natt än den förra. Hujedamej. Vaknade mitt i natten av en fruktansvärd blodsmak i munnen. Kände under näsan - nepp, inget näsblod. Försökte somna om men det gick inte. Den otroligt svinäckliga blodsmaken vägrade ge sig. I säkert 10 min. Sen började det flöda under näsan. Som om hela Östersjön hade förvandlats till blod och tryckt in sig i min näsa och bara skulle forsa ut. Och nej, detta var ingen mardröm. Fick pyssla om min idiotiska näsa en stund, FÖR DET ÄR JU VERKLIGEN DET MAN VILL PYSSLA MED KL 4 PÅ MORGONEN, sedan gav det med sig. Sen sov jag, jisses vad jag sov.



Misstänker att det är min kära mor som smittat mig med hennes förkylning - med tanke på alla 20 nysningar jag även haft ikväll. Heja! Det ser jag fram emot. NU: godnatt!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0