Early mornin'

Godmorgon! Uppe med tuppen, it's time for some early-morning saturdayjob.. and I'm REALLY NOT in the mood for that. Blä. Skulle kunna legat under täcket hela dagen idag. Jag skojar inte. Ha det great!


PS. Jag höll på att skämmas ögonen ut mig för idol-Eriks flickvän igår. Va fan ställde sig bruden på scenen för och dansade och sjöng med och lekte kärleksfilm? Ah. Fy fan vad pinsamt det var. Gick med i en grupp på facebook nu på morgonen, som heter "VI SOM SKÄMDES FÖR IDOL-ERIKS FLICKVÄN!" och den hade redan 345 medlemmar.. haha.



Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

ja ENSAM var du ju inte om att skämmas. Jag kunde typ inte kolla. HOn kunde ju kört en snabbvisit på scenen som Eriks pappa men nej, hon stog kvar.. till och med när han släppte henne så stog hon kvar o dansade, det var hemskt!

2009-12-12 @ 09:05:57
Skrivet av: erika

men varför missade jag det? det vill jag se ju!!

2009-12-12 @ 11:19:17
Skrivet av: beccs

haha, ja det ser ut som att hon tror att hon är med i en musikvideo, hahahah

2009-12-12 @ 11:52:55

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0