Glidarn

Gratis inträde på Mingel, blev infixad gratis på Harry's efter det, gratis drink och sen en gratis taxi hem på det. Jag bara gleeed igår! ;)


Vi körde "sms-roulette" på förfesten. Så jag ber om ursäkt för vad jag nu än har skickat till vem. Haha, men kul var det! Det roligaste var när vi skulle skicka "är det okej om jag använder dina kalsonger/trosor som finns här hemma hos mig?" till nr 22 typ. På min lista var det Emil, min bror. Haha, "du skrämmer mig" fick jag till svar..


Kommentarsfält
Skrivet av: erika

haha det var så kul!

2009-12-13 @ 13:19:13

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0