Goodmorning sunshines!

Hola! Allt bra? Sovit gott? Det har jag, fast det tar sån jävla tid innan jag somnar. Alltid. Fattar inte vad det är. Nåja, här sitter jag i ett knäpptyst hus (inte ens Melissa hörs..) och äter min frukost. Macka med ost & gurka. Klassiker. Nyduschad och allt, jag har legat i idag. Ska strax ut och starta bilen så jag inte är en levande isbit när jag kommer fram till jobbet, det är ju minusgrader ute! Önskar er en bra dag, så hörs vi i eftermiddag! =) PUSS,



bild från fredagens festligheter,


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0