Hard work work

Nu pyser jag till jobbet.. igen.. fr.o.m. fredag är jag ledig 6 dagar (!!) i rad! Wohoo,

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

ska du med oss ut på lördag? PUSS

2009-12-01 @ 11:00:23
Skrivet av: Emmy

Hej Frida. Har du tid & lust att hjälpa mig med en bloggdesign eller tar sånt väldigt lång tid? Jag kan inte :)

2009-12-01 @ 12:47:04
Skrivet av: Frida svarar:

"Anonym": Det hade varit en fördel om du lämnat ett namn så jag vet vem du är...



Emmy: Javisst, jag är inte så jättegrym på det men jag kan göra ett försök. Mina designer är bara väldigt enkla, så det blir isf din också :p haha.

2009-12-01 @ 19:42:58
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Emmy

Tack :) jag vill bara ha det väldigt enkelt. Men har du msn kan du kanske adda mig?! [email protected]

2009-12-01 @ 21:16:23
URL: http://pemmysson.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0