Hett tips: installera aldrig ett virus!

Haha, för det gjorde jag precis på min dator och sen stängdes den av. (Använder mammas nu..) Ooops. Inte så smart, Frida. Det kom upp en ruta att jag fått virus och att jag skulle installera ett virus-program och eftersom jag är så himla godtrogen mot allt och alla så tryckte jag på "installera". Efter det fick jag upp rutor hela tiden som sa att min dator håller på att crasha, viruset kan komma åt kreditkort-information osv. Till slut blev hela skärmen blå och sen var den död. Heja! Det blir ett fall för brushan är han kommer hem ikväll! Han får återuppliva min stackarn baby :(



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0