Hoppas inte mami läser min blogg

Hon är ju ifs så nyfiken på allt nytt som kommer, hon skaffade sig facebook men lika snabbt ville hon bli av med den för det var för krångligt. Så det förvånar mig väl inte om hon provar på det här med blogg också snart.

Nåja, det var inte det jag ville ha sagt. Utan att jag fick hem hennes julklapp på posten idag! Och jag vet att hon kommer bli sååå glad, för detta är en sak som både hon och jag har spanat på i typ två månader. Ända sedan vi såg den i en affär i Karlshamn.

Oxxo-klockan!
Den står på båda våra önskelistor. =)





Det roliga är att idag när pappa ringde och berättade att den hade kommit sa han att han hade en avisering som var till mamma och en som var till mig. Haha. Jag har en liiiiten aning om att jag har beställt en till henne, hon har beställt en till mig. Men schhh.. man vet aldrig. Oavsett vad så ska denna bli min! Jag skrev ju för ett tag sedan att jag spanat på något som jag ska belöna mig själv med, det var denna jag menade. Men tyvärr var den slutsåld i affärerna då. Men visst är den snygg?!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0