I brist på annat: EN LISTA!

Ja, för en lista har jag nog aldrig gjort här i bloggen tidigare. Inte vad jag kan minnas. Here we go!


Nämn något som gjorde dig glad igår: När Jenny från jobbet ringde och sa att hon tar mitt pass idag!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Snarkade

Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack mitt kaffe framför datorn

Det sista du sa högt: "Ska du kissa får du kissa där inne!" (Jag försöker pott-träna kattungarna..)

Det senaste någon sa till dig: Mjau

Vad har du druckit idag: Kaffe

Vad var det senaste du åt: K-special & fil

Vad var det senaste du köpte: Jag fyllde på mitt solkort igår. Om det räknas?

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Tråkigt töväder/höstväder

Godaste glassmaken: CHOKLAD! Lätt som en plätt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm ja. Eller jag tror med på en attraktion vid första ögonkastet!

Sover du tungt: Nej. Inte i vanliga fall.

Drömmer du mardrömmar: Ibland. Drömmer gör jag iaf, kommer alltid ihåg mina drömmar. Inatt drömde jag att jag & Kenza var bundisar och var på något nyöppnat nöjesfält och åkte massa karuseller.

Trivs du med ditt jobb: Till och från.

Favoritklädsel: PARDEEEY!

Favoritlåt just nu: Oj. Det måste vara Alicia Keys - Empire state of building. Eller Try sleeping with a broken heart. Någon utav dom.

Vad ser du om du tittar till höger: En soffkant

Vad gör dig glad just nu: Att nyår närmar sig. För en gångs skull ser jag fram emot en nyårsafton! Jag tror det kommer bli toppen!

Vad ska du göra härnäst: Jag vet inte. Planen var ju IKEA idag (därav att Jenny tog mitt pass) men det blev ändrade planer. Så jag tror jag ska pilla lite i min kommande walkin-closet. Det har stått rätt stilla där ett tag nu.´

Höger eller vänsterhänt: Sjukt mycket höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: LYSMELK! Ni vet dom små runda chokladerna bland lösgodiset. Mmmm.

Kläder just nu: Joggingbyxor och linne

Sommarplaner: None, faktiskt.

Hur många kuddar sover du med: 4 st

Spelar du något instrument: Nej. Har spelat piano och ibland händer det att jag sätter mig och klinkar lite.

Morgon eller nattmänniska: Jag tror jag håller på att bli en nattmänniska.. Innan var det morgon, men numer håller jag mig till natten.

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och familjen. Nära & kära!

Är du kittlig: Ja. Kittlar någon mig under fötterna får jag panik. Det finns ingen hejd, jag klarar bara inte av det!

Snarkar du: Vad jag har hört, ja.. Haha.

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga.

Längtar du mest efter just nu: Att jag ska bestämma mig vad jag vill göra med mitt liv den närmsta tiden. Detta tar kål på mig. OCH SOMMAREN! Nercabbat och dunkadunka. Prrr.


 


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0