JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIN KAMERA HAR ÅTERUPPSTÅTT! Fattar ni glädjen?! Jag hade gett upp hoppet och var t.o.m. och tittade på en ny kamera idag. Men jag tänkte att jag väntar till mellandagsrean och ser vad som händer då. Sen när jag kom hem pillade jag lite på den och vips, så åkte 'zoomen' ut. JAAA!!!!! Nu blev jag genast 2 500 kr rikare! Haha :D Fast den är lite opålitlig, den startar lite när den vill.. så den skrämmer mig ibland. Men med lite värme och kärlek tror jag att vi ska hitta tillbaka till varandra alldeles utmärkt! =)


Och bara för det kan jag ju visa min nya klänning jag klickade hem. Som jag tänkte inviga ikväll, för då jävlar blir det partaj! ;) Jag är ledig hela helgen!



I like it, like it. nelly.com, 249 kr. KAP!


Kommentarsfält
Skrivet av: Emmy

Skit fin :) jag med vill ha!

2009-12-21 @ 11:01:41
URL: http://pemmysson.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0