Job application

Idag gjorde jag något. Jag vet inte riktigt vad, men jag gjorde det. Jag satte mig ner och skrev en jobbansökan. På engelska. Skrev in en mailadress och klickade sedan på "skicka". Sjukt oväntat, men ikväll kände jag för att chansa. Och jag är nöjd med min ansökan, så förhoppningsvis var detta början på något nytt! :) Vilket land jag skickade till får ni veta senare.

Nu ska jag nana kudde, blir ingen sovmorgon imon heller. Kl 9 trycker vi på gaspedalen och styr ratten mot Kalmar. Jag ser fram emot det kommande dygnet med mami! <3


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0