Julafton 2009

..och som de senaste åren som var det jag som fick asa på mig mössan och agera tomte!







Hjälpreda nr 1!





"Hjälpreda" nr 2..




Mormor & Emil





Jag i väntan på att få leka tomte! :)





Ser ni katten? :)





Dagens höjdpunkt var ändå att få mumsa i sig mina TOTALLYCKADE cupcakes!
Fy fan vad goda dom är. Helt galet. Bananas.






Och vet ni vad? Nu ska jag sova! Yepp, så kul slutade min julafton. Haha. Men så trött som jag varit idag har jag aldrig varit på en julafton tidigare, och att jag ska upp och jobba tidigt imon igen gör ju inte saken bättre. :( Ska ta ett avsnitt av The Hills först, fick hem den första säsongen när jag beställde från nelly.com sist, så jag tänkte att jag skulle försöka ta mig igenom den.. nångång :p Med början NU! Godnatt, ♥


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0