Lille Jul

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu, ni som är lediga idag eller bara jobbar halvdag kan ju vara lyckliga jävlar. Själv har jag 10 timmar framför mig idag. För jag ska typ fira jul på Preem detta året. Tjohoo.

Nej, nu ska jag inte vara bitter. Jag har ett jobb. Jag är glad över det. Men ibland känns det lite som man väljer mellan pengar och vänner/familj. Och idag gör det mig bitter. För idag hade jag kunnat skita i dom pengarna jag tjänar och stannat hemma med min familj och pysslat inför imon. Men vad spelar det för roll när jag ändå ska stå på Preem imon igen? Haha, åååhh..... skjut mig!


Ha en bra lille jul allihopa. Och Emmie, Emma & Elin (..och alla mina andra vänner som också ska träffas) - drick lite glögg åt mig med. Skänk en tanke åt mig så man skulle kunna säg att jag var lite delaktig också. :)


Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

ofcourse baby:)

2009-12-23 @ 11:32:05
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: jenna

Hej, Förstår att det är jobbigt. Hoppas du får en bra dag ändå =)

2009-12-23 @ 12:10:42
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0