Lyckan är som bortblåst

Min dröm-kavaj. Den snyggaste kavaj jag någonsin skådat. THE kavaj som jag skulle klickat igår när jag fick lön. Går in på sidan och ser 'slutsåld' som status. Okej, tänkte jag. Utan att veta vad som väntade mig. Det var ju inte så farligt att den var slutsåld. Nej nej, det värsta är att den inte ska komma in på lager igen!!! "Vi hoppas att du hittar någon annan kavaj i vårt sortiment!" avslutade dom sitt meddelande. Jaha, är det nu jag ska gå och begrava mig själv?


♥ ♥


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0