Minneslucka




Alltså, jag har funderat och funderat. Ända sedan sekunden efter det här fotot togs på Altona's beachparty den 8 maj har jag funderat. VEM TAR DET ANDRA FOTOT?! Ni ser ju hur jag glatt posar in i en annan kamera, men vem fan är ägaren till den? Vem har den 'riktiga' bilden? Den frågan kommer ständigt upp när jag ser denna bilden, är det någon som råkar sitta inne på svaret? Please.


Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

...eller så bara tittar du på någon annan medan någon tar kortet? Är ju inte med någon kamera på bilden ^^

2009-12-15 @ 22:00:35
Skrivet av: Frida svarar:

Eller så minns jag att jag faktiskt tittade in i en annan kamera? Nej, jag hade ju inte den andra kameran 2 cm från ansiktet direkt.. den är ju en bit bak.

2009-12-15 @ 22:59:57
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0