Mysfaktorn är hög

Sådär ja, dagens shopping är avklarad och jag är helt slut. Har hittat hur mycket som helst! Till mig själv. Okej, en julklapp har jag faktiskt köpt! En necessär till mamma som hon själv hittade. "Denna vill jag ha, och köper inte du den så köper jag den till mig själv." Typ så. Nu ligger vi i våra sängar och slöar, väntar på att buffén här på hotellet ska öppna kl 18. Jag är vrålhungrig!


Ja, som sagt.. jag säger bara dom här. Catshing! ;)



Det här ser vi när vi tittar ut genom vårt fönster. Awesome! Vi ser ända till Ölandsbron.



Vårt mysiga rum. Hela hotellet är fullt av balkar, både i gångarna och inne på rummen. Mys!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0