Oh la la...

Världens sämsa bloggdag idag, jag vet. Under all kritik, men jag tar den. Jag bättrar mig imon! Innan jag lämnar in måste jag bara säg en sak. En sjuk sak. För några år sedan var det en kille från Sölvesborg, eller han hade precis flyttat hit då, som skrev till mig skitofta på MSN. Han kom från ett annat land och kunde inte svenska så bra då och hade inte utseendet med sig om man säger så. Såna tycker man ju mest bara är jobbiga, eller hur?

Nu är det så att denna person brukar komma in på Preem då och då. Häromdagen fick jag en chock, det var liksom "What?! Vad har hänt?". Han var där idag också och exakt samma känsla. VET NI HUR SNYGG MÄNNISKAN HAR BLIVIT?! Helt galet. Man skulle tagit han när man hade chansen! Haha. Brun och grann också. Ah. Ögongodis! Dags att leta fram grabben på msn igen! ;) Det var bara det, lite The Hills nu och sen godnatt!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0