Sms-roulette var nog ingen bra idé ändå..

Smset löd: Hade vi sex förra helgen? Jag har minnesluckor.

På min lista blev det en pojk, som.. ja, de flesta i denna stan vet vem han är, men nu nämner vi inga namn!

Fick till svar:
Hej. Nej, men jag hade nog önskat det. Du har nog skickat fel vännen.

Jag svarar:
Haha. Kul att veta ;) Vi spelade ett spel och jag kunde inte lägga mig. Jag var tvungen att skicka det. Ha en trevlig kväll!

Fick till svar: Haha :D Jag begrep ingenting först. Men om så vore fallet så skulle jag levt länge på det :* Söt är du. Ha en kul kväll.

Jag svarar inte.

Idag, MITT PÅ LJUSA DAGEN, fick jag ytterligare ett svar: "Idag hoppas man nästan att hon vaknade lite bakis. Det kan hon ha för vad hon fick för tankar att snurra i mitt huvud hela jävla kvällen. Dig, naken och ... (ett tresiffrigt ord)
 i en skön säng :p Gick liksom inte ta väck dom tankarna. (ville jag ifs inte heller) Så man ska väl kanske säga TACK. Haha. Och säg till när du får minnesluckor nästa gång så jag för en gångs skull är på rätt plats ;)


Okej, det DÄR kunde jag levt utan. Uuuuh. Vi skulle kunna lägga till att den här personen har flickvän, bara för att göra det hela ännu mer intressant ;) Haha. It's Sölvesborg, get used to it.



Bjuder på en bild på min bästa vän och jag för typ ett år sedan.
Som thank's för att jag fick klampa in och slänga mig bredvid dig i din säng inatt! :D


Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

haha, jag brukar se ¨på det på internet. Jag tänker alltid att dom är så jävla töntiga som hoppar av och att jag skulle kunna skicka vad som helst men jag hade kanske inte varit lika kaxig när det väl gällde ;) För övrigt så fattade jag att ni spelade det nör du frågade vrf jag alltid var så sur när vi sågs hahaha kram!

2009-12-14 @ 11:58:30
Skrivet av: beccs

jag är nyfiken, jag vill veta vem? :)

2009-12-14 @ 13:07:55
Skrivet av: Frida svarar:

Marielle: Haha, ja det var skitkul. Men mindre kul när ens tränare eller liknande kommer upp. Då kan man bara inte skicka! :p



Becca: Haha nej.. det funkar inte. Inte här!

2009-12-14 @ 14:22:16
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: emmie

du är alltid välkommen i min säng;)

2009-12-14 @ 19:25:26

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0