Söndagsångest

Blääää, jaaaagg viiiill iiiiintteeee jooooobbobbaaa idiiiddaaaaggg !!!!!!!!!!!! :(

Jag är trött på att jobba helger! Var glada för att ni (ni som kan) kan ligga hemma och bara slappa och titta på reprisen av Idol-finalen och bara göra vad ni vill på söndagar. Ja, för det kan jag bara göra var fjärde söndag.. jag vill ha ett vanligt 9-17 jobb och vara ledig ALLA helger. Det är min utopi.

Nej, bäst jag lägger ner nu innan jag säger för mycket. Och bildlöst blev det också, jag ber om ursäkt för det. Men jo, jobb till 22 ikväll var det ja. Hallelujah.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0