Stora julklappshandlardagen

GOODMORNING! Är det inte skönt när man satt klockan på 08.00 men vaknar av sig själv en hel timme tidigare och känner sig fit for fight för en ny dag?! (Okej, jag var grymt kissignödig men vi låtsas som att jag hade sovit ut..) Det hände mig idag och jag var klok nog och tog tillfället i akt, för det händer ju inte så ofta, och masade mig upp ur sängen. Nu ska jag in i stora huset och överraska mina föräldrar sen väntar duschen! Najs.



Jag & Emmie tog en powernap på Kastrup's golv i väntan på vårt flyg mot NEW YORK i somras.
Då var vi trötta.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0