Streck

1. Min kamera kan inte starta. Den försöker, men det går inte. Det kostar 500 kr bara för att skicka iväg den på felsökning sen tillkommer typ 1000 kr för lagning. En ny likadan kostar nu 1995 kr. När jag köpte min för 1,5 år sedan gav jag 3200 kr. Kul. För 1995 kr har man ju verkligen i fickan varje dag och kan punga upp.

2. Min mobilkamera börjar ge upp också. Den funkar när den vill funka, om man säger så.

3. När jag startade bilen idag så for vindrutstorkarna upp trots att dom var grymt fastfrusna. Det lät inte bra. Inte alls bra faktiskt, det bara small. Sen när jag körde med dom igen så var det inte mycket till hjälp. Köpte dom nya för ca 1 månad sedan. Satsade på såna riktigt bra som kostade 600 kr. Bra jobbat, Frida. För 600 kr har du ju också råd att punga upp.

4. Jag tappade en utav mina vantar på parkeringen på ICA innan när jag var där. Var där med mami igen för en liten stund sedan för att handla ytterligare en gång, och då hade nån snäll själ plockat upp den och satt den på en pinne inne bland kundvagnarna. TACK, DU SNÄLLA MÄNNISKA! Du räddade min dag lite grand.


Just nu håller jag och mami på med julbak för fullt. Det blir rocky roads, tigerkaka med apelsin och saffran (fast utan saffran, för det glömde vi köpa..) och cupcakes med smak av jul. MUMS!


  
Cupcake i New York i somras, från samma bakery som tjejerna i SATC var och åt på.
Satan, det stället kunde göra cupcakes. Det skojar man inte bort. Godaste någonsin! =)


Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

jag ville ju vara med på cupcakes :( du får lova mig en annan gång då!!!! :)



haha kul med vanten:)

2009-12-17 @ 22:28:20

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0