Underbara vinterdag

Orkade inte sitta inne hela dagen så jag masade på mig promenadskorna och gick ut i det härliga vädret. Det gjorde jag bra! Kallt var det, jag trodde ett tag att mitt ansikte skulle frysa till is. Och att jag valde att gå lite off-pist, där ingen annan gått tidigare, gjorde ju inte saken bättre. Flåset fanns där må jag säga. Pust. Men det var det värt! :)

Och eftersom läget fortfarande är kritiskt för min stackarns kamera så fick det bli bilder med mobilkameran. Men det funkar det med, ibland. Papi tog med den till Audi Video i Bromölla nyss och skulle höra om dom kan fixa den.







Haha, jag var bara tvungen.. jag bjuder på den!

(Det är vid såna här tillfällen jag är glad att jag inte bor i stan. Osminkad, flåtigt hår upp i en toffs, "bad hair day"-mössan på, fula kläder och UT! Utan att behöva bry sig om att man är ful. Perfekt!)





Kommentarsfält
Skrivet av: jennifer

Kanooonfina bilder!! Älskar vinter:)

Keep up the goood work med bloggen:)

2009-12-17 @ 13:48:58
URL: http://jenniferlue.blogg.se/
Skrivet av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin dag!

2009-12-17 @ 13:58:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Skrivet av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 14:28:38
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0