We're going to Kalmar

Hej på er! Dagens första inlägg kom rätt sent idag, men vad gör det när jag burkar vara så flitig och serva er med tidiga morgon-inlägg innan jobb osv ;) Dagen har iaf bestått av just jobb. Och direkt efter pös jag till gymmet och nu är jag hemma. Ska strax börja på maten, asiatisk kycklingwok står på schemat. Mums!

Imon åker jag och min älskade mami till Kalmar! Det ska bli så skönt, bara hon & jag. Vi åker dit för att handla julklappar (tänkte vara ute i tid i år..) och så ska vi bo över på hotell en natt. Ett hotell vi har bott på tidigare och det är så mysigt! Ligger precis vid havet. Tanken var att jag skulle stanna en extra natt och hälsa på min vän Daniel (..som någon utav er läsare var noga att påpeka och verkade tro att jag var intresserad av honom, och inte kunde förstå hur jag kunde "övergå" till honom. Haha, hallau?! VÄNSKAP. VÄNNER. KILLE/TJEJ. JA, det funkar! Man behöver inte blanda in kärlek överallt.)  och utforska Kalmars nattliv med han och hans vänner, men så blir det inte. Vi ska nämligen ha julbord/personalfest på lördag.. Lite tråkigt, men så får det bli. Nåja, kyckligwok var det! =)


Mamma igårkväll:

"Vad ska vi göra på fredagkväll? Ska vi ligga i hotellsängen och titta på Idol eller ska vi ut och röja?"



Hahaha. Jag röstade för det förstnämnda...




Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0