Back on track

Yes, mina kära. Nu är jag tillbaka på ett tangetbord med å, ä och ö! Men fy fan vad jobbigt det är egentligen, jag skriver a, a, o av bara farten nu.. haha.

Kom hem vid 12 inatt, hade då varit vaken i 24,5 tim (okej, jag sov 2 min på planet innan jag väcktes av musiken jag hade i öronen, en låt med väldigt högt intro började.. då blir man lagom glad.) så jag var måttligt trött och slocknade direkt. Men nu så, uppe med tuppen! :) Ska ta tag i min resväska nu hade jag tänkt. Det kändes lite crazy att kunna säg "imorse låg jag och solade på stranden i Thailand" igår när vi äntligen var hemma. För vi flög ju mot tiden igår, så det blev en lång dag. En lång namnsdag, helt enkelt.. hela 32 timmar, det ni! ;) Det var lite skillnad att stiga på planet i 35 grader värme och kliva ut i minusgrader och SNÖÖÖ! Blä. Men det är skönt att vara hemma iaf, nu längtar jagt tills jag får träffa alla mina vänner! :) PUSS!



Igårmorse precis innan jag gick till stranden och pressade det sista ;)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0