But he's so beautiful, such a beautiful disaster.

Idag kom jag på att jag vill ha med mig min studentklänning till Thailand, men kom också på att det är feta champange-fläckar på den och att jag skulle lämnat den på kemtvätt i över ett halvår nu, likaså med balklänningen.. Men fortfarande har tummen inte kommit ut ur röven, så jag och pappa tog saken i egna händer idag och körde på en hemmagjord kemtvätt i vårt badkar. Och det var bara att doppa ner den lite, sen var fläckarna helt borta. Mirakel! Vi är ett grymt team, jag & pap! ;)



Så nu får den med hänga med i resväskan! Perfekt. Nu ska jag nog ta ett eller två DH-avsnitt, sen sova.. så det blir imorron snabbt, som man gjorde när man var liten dagen innan julafton :) Haha. PUSS!

( sen måste jag bara tillägga att vi slog rekord idag igen, love! <3 )

Kommentarsfält
Skrivet av: Sandra

Jag är lite impad av din pappa måste jag säga.. ;) Men ha så kul nu i utlandet! Hör gärna av dig någon gång :) PUSS

2009-02-02 @ 23:28:11

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0