Days to go: 1 !!!

Jag har fullt upp med mitt packande här hemma.. Man tycker att man tar med sig det man behöver och i alldeles lagom mängd, men sen blir det alltid för mycket ändå.. jag fattar inte det? Men är man kvinna så är man, då får man bara acceptera att det är så. Har fixat massa låtar på mobilen också, 400 låtar bör väl räcka? Jag hinner nog inte tröttna då iaf :p Wiiie, vad skönt det ska bliii! Tänk att jag ligger och steker om 2 dygn, kanske med en Piña i handen? :)



Såhär brukar det se ut på mina väskor, inget ovanligt alls! :p


Nej, nu ska jag fortsätta.. Ska gå på tofs - och hårnålsjakt också,
det kan man hitta lite här och var och det måste jag ha med mig! :p

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0