Elefantridning och apmatning

Igar var vi ute pa ' Elephant Trekking '. Startade tidigt pa morronen och sen var vi ivag hela dagen. Forst besokte vi en lokal marknad, det var det varsta jag varit med om. Kott och fisk och kycklingar hit och dit, nyslaktade. Fy fan. Jag flydde darifran. Sen vidare till elefanterna dar jag och mamma intog en elefant vi tyckte sag saker ut. Dock fick vi inget ryggstod, vilket kom att bli ett javla besvar :p Red dar i ca en halvtimme, i en back mitt i djungeln tills vi kom fram till ett vattenfall. Nu har det inte regnat pa ca 3 manader sa det var knappt nagot vatten i det, men vi badade iaf! Sen tillbaka till elefanterna och red tillbaka hemat.




Efter det akte vi till ett stalle och at lunch, sedan vidare till kanoterna. Jag och mamma intog en gemensam kanot igen och sen bara chillade vi. I 1,5 timme gled vi fram i de har kanoterna, med en kanotkille dar bak som paddlade fram oss pa den 1 mil langa farden. UNDERBART. Sag bl.a. ormar, lustiga grodor, massa fjarilar, knasiga trad, lianer i massor och roliga faglar.



Darefter akte vi till ett aptempel och matade apor. Av nagon konstig anledning ville ingen apa ha min notter jag hade kopt till dom. Dom ville bara ha banan. Dom tog mina notter, luktade pa dom och sen slangde dom. Dissen dar ja.. Det var iaf en intressant dag :)

typ sahar sag det ut.. ignorans pa hog niva!




Forresten har jag gjort akryl-naglar :)
fragan ar bara hur jag ska fa vack dom?

Kommentarsfält
Skrivet av: Victoria

Angående dina naglar, ryck inte bort dem, fila inte bort dem, jag vet hur du ska göra !

2009-02-15 @ 17:53:07
URL: http://victoriaae.blogg.se/
Skrivet av: Yohanna

du verka ha de bra. men kom hem snart ;) då ska vi köpa håår! :) <3<3

2009-02-16 @ 10:50:11
Skrivet av: emmie

åh det ser härligt ut. Men du, kan man smsa till din mobil? eller är den avstängd? jag behöver prata lite med dig angående det du skrev i smset till mig. haha. men annars kan vi ta det när du kommer hem. det är itne så viktigt men jag är pratsugen :)



pöss

2009-02-16 @ 19:22:43
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0