En dag i skuggan

Jepp, det fick det bli idag. Har haft jatteont i halsen idag och jag ar helt sonder! :( Min panna har varit jattesvullen och illrod, mamma tyckte jag liknade Odjuret nar han forvandlas till prins.. typ? Efter skugg-solandet tog vi taxi till en polis-bat som slungades upp med tsunami-vagen, den landade 2 km in pa land och ligger kvar dar an idag. Sen gick vi pa en lokal marknad.. Mm.

Jag tror ocksa jag far borja andra mina visioner om den har resan.. Kaho Lak ar liksom mest for pensionarer och barnfamiljer. Inga ungdomar. Sa jag far anpassa mig och leka pensionar med typ sol, bad, slapp, massage, slapp, mat, sol och annu mer slapp och chill. Men det kan behovas det med :)

Foressten ar toaletterna det varsta jag vet. Man far inte spola ner toalett-papper sa nar man torkat sig (ja, aven vid del 2...) sa far man slanga pappret i en papperskorg vid sidan om. Hur ackligt som helst!




Nej, nu ska jag kila tillbaka pa rummet och sova. (Emmie; tidskillnaden ar 6 timmar. Vi ar fore har, sa klockan ar 23. Borde val du veta som varit har? Haha.)

Det kanns anda lite knasigt att vara utsomlands utan Emmie. Jag kande det idag, vi har ju trots allt varit utomlands de senaste gangerna tillsammans.. :p Godnatt!

Kommentarsfält
Skrivet av: jenna

Fan frida jag är så avis på dig just nu.. Men njut så länge du kan för du missar inget här hemma vad jag vet :)

2009-02-08 @ 01:01:07
URL: http://magnesjo.blogg.se/
Skrivet av: emmie

ååh va söt du är :) men du, om ett år tar vi igen det ;) ps. hoppas du blir bättre i pannan (?)

2009-02-08 @ 18:01:37
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0