En gammal utmaning

När jag var i Thailand såg jag att Ursula utmanat mig, men eftersom jag inte satt på min dator kunde jag inte göra det.


Regler:
-
Gå in i mappen Mina bilder. (Eller den mapp där du sparar dina bilder.)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.



Haha, detta är Lisa när vi paddlade kanot och sov i våra egna-byggda-vindskydd en natt, med Idrott och Hälsa B när vi gick i tvåan. Detta äventyr glömmer man nog inte i första taget.. kort efter denna bild gick min kamera sönder, så så många fler bilder finns det tyvärr inte.. :p


Jag utmanar:
Jag är lika tråkig här, alla som vill! :)

Kommentarsfält
Skrivet av: becca

fy fan jag typ dör när jag tänker på detta, typ ett rent helvete, hahaha. & frida blev ett berg i sin stora sovsäck så att jag & lisa inte såg varandra, hahah

2009-02-25 @ 19:33:11
Skrivet av: lisa

fyyyy fan vilken jävlig bild. och ja jag dog när jag tänkte på detta. sen när vi paddlade över till ön mittemot och kissade. det va fint.

2009-02-25 @ 21:38:49
Skrivet av: emmie

hahaha

2009-02-25 @ 23:06:59

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0