Forsening

Imon ar det onsdag den 18 feb, vilket innebar hemresa men ocksa min namnsdag! :D Fick reda pa for en stund sen att det ar en forsening pa vart flyg hem imon.. 3 tim och det kan bli langre. Vilket betyder mer sovmorron (bussen skulle hamtat oss kl 06.40...) och annu mer solning, ett extra plus ar att vi redan har hunnit slanga solkramerna ;) Haha.

Sa om man nu ska tro att vi bara ar 3 tim forsenare sa borde vi landa kl 20 imon kvall, svensk tid. Men vi far inte reda pa mer forren imonbitti.. Sist vi var har i Thailand var vi forsenade ett helt dygn nar vi skulle hem.. sa man vet ju aldrig. :p

Men vad jag vet ar att jag saknar mina vanner massor! Och jag vet att dom laddar for fullt dar hemma infor fredag, visst Emma? Lindkvist? Emmie? :D Jag laddar sjukt mycket har nere, extra mycket for att jag ska antligen fa traffa alla mina sota da med :)

Nej, horrni.. nasta gang vi hors ar jag pa hemmaplan. PUSS!


Kommentarsfält
Skrivet av: Lindkvist

Ja för tusan, här laddas de för fullt :D;)

2009-02-17 @ 15:14:59
Skrivet av: Frida svarar

GOTT SNACK, BRA INSTALLNING! Det ar det jag vill hora, :D haha.

2009-02-17 @ 15:20:30
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Emma

ohyes, de blir all in på fredag istället:D

ska jobba lördag jag me:(

snart seeeeeees vi, hör av dig när du är hemma:) <3

2009-02-18 @ 16:24:12

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0