Godmorgon!

Kvällen igår var helt okej! Började med lite förfest hos Emmie där vi var måttligt försenade :p Men strax efter nio kom vi iväg iaf och när vi då kom till Lorden satt grabbarna där och väntade på oss. Vi gick upp till VIP:en och fick se denna jättebalja med drickat och sen var det igång! Träffade på och såg en hel del folk som man inte sett på flera år, skitkul! :D Så det var hellyckat, verkligen! Slänger upp bilder här också när jag har tid, antingen ikväll eller imon.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka på nån ordning på mitt hår.. hm. Direkt efter Thailand åker det av! Efter duschen ska jag in till stan och hämta min bil och även sminka mig, för jag glömde mitt smink hemma hos Emmie. Och sen blir det jobb 13 - 22.. Så så ser min söndag ut, jätterolig... PUSS :)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0