Lite som en istapp.

Ahh, jag har fortfarande inte tinat helt. FY FAN vad kallt det är ute! Stod rakt upp och ner och tittade på fotboll i 1,5 timme och smart som jag var körde jag på converse.. smart drag, Frida! Nej, kan varit det sämsta. Nåja, 9-0 slutade matchen till Hörviken iaf (ska man vara nöjd då, som den hörvikare man är? haha.), och vi som trodde på tvåsiffrigt. Illa.



Jag hade verkligen ingen känsel alls i mina stackars fötter så jag ringde papi så han fick förbereda ett varmt fotbad till mig. Och gud, vad skönt det var! Det bästa på länge.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0