Malmö Airport

Sitter just nu på nån tattar - dator på flygplatsen. Vi skulle egentligen lyft för en halvtimme sen, men det har varit lite kaos. Planet är försenat till 19.00 och dom har satt in ett nytt plan till oss, ett jumbojet. Och i det planet är det inte samma platser som i det andra, och vi har redan betalat för speciella platser med extra benutrymme men nu får vi inte det och jaa.. det var kaos när 300 resenärer skulle klaga samtidigt vid incheckningen. Dom skötte allting manuellt, för det blev ändrat till detta planet 5 min innan incheck. Kul med jumbojet iaf, och jag tror att en viss Ursula är lite aviiis?

Så så är läget, rätt drygt att bara vänta, vänta, vänta.. Men vad ska man göra, den som väntar på nått gott.. ;)

Har 55 min kvar på den här datorn, vet inte riktigt vad jag ska med det till? Minimun var en timme.. Nej, jag håller här. Så får ni en uppdatering från Thailand nästa gång! Gosch, lät härligt. :) Nu ska jag nog ta en vända till till Taxfree, är sugen på en ny foundation!

Kommentarsfält
Skrivet av: erika

internet nörd;) sitter på internet på flygplatsen med. Nej men du få ha en bra resa iaf:D

2009-02-03 @ 18:09:41
Skrivet av: Lisa

mhhhhm vi va nog itne försenade 12 timmar, men 600 resenärer som skulle klaga :) ha det nicee!

2009-02-03 @ 22:23:33
Skrivet av: Frida svarar:

ja, vad skulle jag gora? jag hade ju 4 timmar att doda, klart jag sitter vid internet.

2009-02-05 @ 14:52:49
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0