Nu längtar jag ju bara ännu mer till nästa torsdag..

Sådär ja, då var det nya håret fixat och klart. Så här gör jag:


Först fick jag plocka väck klämmorna ifrån det gamla, gamla, jättegamla håret. Blää.
Ni ser ju hur det ser ut.. Sen lossa det nya från allt vad det sitter fast i.


Sen prova ut hur långa remsor jag ska ha och dubblera det så att håret blir lite tjockare.
Efter det är det bara att börja sy...

Och efter lite irritation och massa "aj" efteråt såg det ut såhär! :)

Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

och jag längtar tills du ska med mig o shoppa på lördag! :D iih, o tills vi ska parta på kvällen! :D

2009-02-25 @ 16:34:11
Skrivet av: Nathalie

brukar inte du ha keratinvax slingor i ditt hår frida? :)

2009-02-26 @ 22:41:10
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Skrivet av: Yohanna

bra, då vet du exakt hur du ska hjälpa mig sen då ;) <3

2009-02-28 @ 13:52:04

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0