Nu längtar jag till nästa torsdag!

Ringde Emma innan och hon hade inte tid att ta bort mitt hår förren nästa torsdag, så jag får vänta lite till. Min gud vad skönt det ska bli då, jag vill bara få väck det nu. Det känns som att jag har börjat få dreads i hårbotten också.. hm, och det är ju inte så kul :p Får väl se om jag har något hår kvar efteråt.

Nu ska jag strax köra och jobba, 15 - 22. Vi skulle visst ha en praktikant på jobbet idag? Spännande att se vad det är för någon :) Bara det inte är en ny Anders eller något sånt.. haha. (Den förra vi hade.) Ha en bra dag så hörs vi ikväll :) PUSS!

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

HAHA :D han hette philip iallafall :)

2009-02-24 @ 14:37:41
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: Victoria

Ne, men ja vet hur du får upp de. jag lär mig akryl efter den 12 mars. men jag har en vän som kan att, och är duktig.

2009-02-24 @ 21:15:37
URL: http://victoriaae.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0