Nytt och fräscht.

Idag var mamma och pappa och hämtade vår nya bil, som är aningen försenad eftersom dom hade "glömt" börja tillverka den i höstas.. Typ. Hur nu man kan glömma det? Men men, nu har vi fått den iaf och den. är. snygg. Ser typ ut som på bilden nedan, fast vår heter MOA :) Jag hade ju inte bangat för en liten A3:a för mig själv..

Audi A6


( Det var någon som frågade vart jag köper mitt hår och det gör jag på 'Comfyy & Nicoles' i Malmö. Och med det säger jag godnatt! )

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0