Onsdag

Idag är jag ledig, lite tråkigt faktiskt. Nu när jag varit på semester och varit ledig så mycket så vill jag faktiskt jobba, jag behöver jobba. Lönen i mars kommer ju inte bli så mycket att hurra för annars.. :p Och mindre kul är det ju att jag är ledig en hel vecka nu, för jag har en ledig helg som jag har var 4:e helg.. Ah. För jag jobbar ju bara tisdagar och helger, eller det är vad jag har på mitt schema iaf. Men sen blir det ofta så att jag tar mer pass så oftast jobbar jag typ 4-5 dagar i veckan. Så jag bara hoppas någon vill byta nått pass med mig! Sjukt va? Haha.

Så idag ska jag ägna mig åt att sy mitt hår! Så jag har det gjort. Sy fast det på klämmorna, alltså. Och så ska jag städa mitt rum! Och det är allt vad jag har planerat :p PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0