Imon dricker jag Polar Strawberry Stream.

Var inne i stan tidigare med mamma. Gick bl. a. in på MQ där jag hittade min partytop till imon! :D Wiie, som jag längtar. Jag är så laddad, skulle kunna börja redan nu. Okej, krydd.. men typ :) Beställde en POLAR Strawberry på planet hem, som jag ska gå lös på imon tillsammans med apelsinjuice, ananasjuice och is. Mmmm! Tråkigt bara att jag fick jobba 9 - 19 imon.. meen det funkar iaf :)


  



Emmie var här nyss med. När hon kom tittade vi på alla foton från Thailand på tvn:n tillsammans med mormor, så hon slog sig också ner och gjorde oss sällskap. Det var trevligt, och kul att äntligen träffas! :D


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0